Πιστεύουμε ότι με την εξαιρετική γνώση της αγγλικής γλώσσας, ανοίγονται νέοι δρόμοι για ανάπτυξη και δημιουργία. Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα αντιμετωπίζει την αγγλική γλώσσα ως αναπόσπαστο μέρος κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας. Το κύριο μέλημά μας είναι η ομαλή ολοκλήρωση και καλλιέργεια της αγάπης για τα Αγγλικά, στοιχεία που θα δημιουργήσουν τα θεμέλια για πλήρως λειτουργικούς χρήστες της γλώσσας, γνώστες του ψηφιακού περιβάλλοντος και ευαισθητοποιημένους πολίτες.
Το αγγλικό πρόγραμμα του Φόρουμ Διδασκαλίας λειτουργεί με βάση δύο πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας είναι το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Ο δεύτερος πυλώνας είναι το πρόγραμμα γραπτής ομιλίας και λεξιλογίου. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε σταδιακά τα παιδιά στη γλώσσα ξεκινώντας το ταξίδι τους στο γράψιμο, την ανάγνωση και την κατανόηση της γλώσσας. Σε υψηλότερα επίπεδα, τα παιδιά αποκτούν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν Αγγλικά για να υποστηρίζουν και να παρουσιάζουν προτάσεις και λύσεις σε σύγχρονα προβλήματα. Στόχος μας στο φόρουμ είναι, στο τέλος των σπουδών τους, ότι τα παιδιά έχουν καλύψει όλα τα επίπεδα του κοινού ευρωπαϊκού πλαισίου και είναι πλήρως λειτουργικοί χρήστες της γλώσσας.
Ταυτόχρονα τα παιδιά προετοιμάζονται και αξιολογούνται με:
• Διαγνωστικά τεστ,
• Εξετάσεις προσομοίωσης (mock),
• Τελικές εσωτερικές εξετάσεις ανά επίπεδο
• Εξωτερικές εξετάσεις μέσω του οργανισμού πιστοποίησης Cambridge Valuations (YLE, KET, PET, FCE, IGCSE)
Πυλώνας 1: Το κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο αναφοράς για τις γλώσσες.
Το CEFR είναι ένα έγγραφο που συνέταξε το Συμβούλιο της Ευρώπης και περιγράφει τι πρέπει να μπορεί να κάνει κάθε χρήστης κάθε ξένης γλώσσας σε κάθε επίπεδο. Το CEFR ονομάζεται επίσης το πλαίσιο του τι μπορώ να κάνω. Τα επίπεδα της CEFR είναι 6. Τα επίπεδα του πλαισίου σε σχέση με τα επίπεδα του Φόρουμ είναι τα ακόλουθα.
1. Α1 – ΒΑΘΜΟΣ 1, ΒΑΘΜΟΣ 2, ΒΑΘΜΟΣ 3
2. Α2 – ΒΑΘΜΟΣ 4, ΒΑΘΜΟΣ 5
3. B1 – ΒΑΘΜΟΣ 6
4. B2 – ΒΑΘΜΟΣ 7
5. C1 – ΒΑΘΜΟΣ 8 (IGCSE)
6. C2 – ΒΑΘΜΟΣ 9 (IELTS)
Πυλώνας 2: Πρόγραμμα ανάπτυξης γραπτής γλώσσας και λεξιλογίου.
Ο κύριος σκοπός αυτού του προγράμματος είναι η εμβάθυνση της εκμάθησης του λεξιλογίου και των τεχνικών γραπτού λόγου.
Τεχνικές όπως:
• οι διανοητικοί χάρτες,
• η σχέση εικόνας και λέξης,
• την παραγωγή προτάσεων,
• τη σωστή χρήση του λεξικού και
• οι μνημονικές ασκήσεις
Το νέο λεξιλόγιο και η ανάπτυξη του λόγου γίνονται μέσω της τήρησης ημερολογίου λεξιλογίου.